ژله ویترینی_ترکیبی

مطبخ خانومی

ژله ویترینی_ترکیبی

مهسا رمضانی
مطبخ خانومی

ژله ویترینی_ترکیبی

این یه دسر خوشگه که با گلهای طبیعی تهیه کردم.در فصل بهار می تونین از انواع گلهای طبیعی زیبا که خوراکی هستن استفاده کنین.من گل تازه نداشتم پس از گلهای خشک استفاده کردم...این دسر می تونه جایگزین مناسبی برای ژله تزریقی باشه.من خودم ژله تزریقی هم کار می کنم ولی اصلا خوشم نمیاد به علت اینکه خیلی دستکاری می شهخجالتی

موادلازم:

ژله آلوئه ورا                       1بسته

دسر پاناکوتا                      1 رسپی

گلهای طبیعی خوراکی                مقداری

طرز تهیه:

ژله آلوئه ورا رو با یک و نیم پیمانه آب جوش حل و بن ماری می کنیم تا شفاف بشه.بعد از خنک شدن نصفش رو در قالب مورد نظرمون می ریزیم(قالب رو از قبل بامقداری روغن مایع خووووب چرب کردیم).بعد قالب رو در یخچال می ذاریم تا ژله نیم بند بشه.بعد گلها رو داخل ژله فرو می کنیم(سر گلها رو به پایین باشه) و بقیه ژله رو روش می ریزیم و دوباره داخل یخچال می ذاریم تا نیم بند بشه بعد دسر پاناکوتا رو روش می ریزیم و می ذاریم یخچال تا کاملا خودشو بگیره.

به جای پاناکوتا می تونین از ژله بستنی ویا انواع دسرهای قالبی استفاده کنین.

برای دیدن رسپی دسر پاناکوتا اینجا رو کلیک کنین.

 

بفرمایین..



موضوعات مرتبط: دسرها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 شهريور 1397برچسب:دسرها, | 19:14 | نویسنده : مهسا رمضانی |




.: Weblog Themes By SlideTheme :.